27 października 2010

Materiałoznawstwo od kołyski ;)

Poprzedni wpis był o mebelkach, które uczą i dzisiejszym wpisem będziemy kontynuować ten temat. Tym razem dla odmiany będzie o czymś naszym, polskim! Nowa seria mebelków dla dzieci firmy Vox Meee zachwyciła mnie jedną rzeczą, tym łóżeczkiem:

A konkretnie szczebelkami - drewniane, ale i kolorowe, a jeden metalowy, a inny z tworzywa sztucznego chropowaty a inny przezroczysty z bąbelkami... no rewelacja! Taki maluch już od przysłowiowej "kołyski" uczyć się może właściwości materiałów np. że drewno ciepłe, a metal chłodny...



Poza tym cóż... te kółka... no ja sztywna jakaś może jestem, ale te kółka mnie osobiście nie zachwycają, wolałabym raczej szufladę i opuszczany bok, bo ja zboczona na punkcie funkcjonalności jestem ;)

Pozostałe mebelki z tej serii:


nice, nice :)

PS. A cha! podobają mi się też te kolorowe i różnokształtne pufy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz